nuffnang

Wednesday, January 6, 2016

Atasi Masalah Rambut Gugur


Alamak rambut gugur! Takut nak sikat. Sebab kalau sikat, terbayang kepala botak. Bertambah risau kalau nak basuh rambut. Kalau boleh taknak bukak getah rambut sebab tak suka tengok rambut tercabut banyak-banyak kat getah dan lantai. Lagi-lagi kalau tumpang rumah kawan atau tidur hotel. Berterabur rambut kat lantai. Malu!


Mesti ramai yang alami masalah macam ni kan? Dah bela panjang-panjang, sayangnya akar rambut tak kuat. Asyik gugur saja dan akhirnya nekad nak potong rambut. Huk huk sayang! Tetapi sekarang tidak lagi :D

Apa yang boleh diamalkan? Meh nak kongsi dengan kawan2. 



Ni bukan testimoni saya ya. Ni testimoni ihsan dari Google. Tq yang meng-share. 


Hanya amalkan penggunaan shampoo BEBAS KIMIA, Prosante Shaklee, sangat-sangat mengubah hidup saya. Cewah. Konon-konon lebih konfiden gitu. Dan untuk penjagaan dalaman, saya amalkan Zinc Shaklee. Zinc ni MEMBANTU MENGUATKAN AKAR RAMBUT. Dan yang best, rambut-rambut baru yang tumbuh lebih sihat dan bersinar. Blink blink!

Kalau ada kawan-kawan yang masih mencari cara untuk atasi rambut gugur, boleh hubungi saya di 0192090727. Whatsapp saja. Sepantas kilat saya respon kalau whatsapp tak hang. haha. InshaaAllah saya akan consult sehabis baik untuk kawan-kawan. 

Whatsapp 0192090727 okayy :)


2 comments: